sobota, 5 marca 2016

Just a second

Poradniki jak idealnie przeżyć własne życie są wszechobecne wszędzie. Idealnie dobrana dieta na każdy dzień życia. Zestaw zainteresowań, które Cię uszlachetnią. Zrezygnuj z własnej idei na codzienność, bo eksperci dobiorą to lepiej. Nie wiesz jak znaleźć pracę lub przyjaciół? Spokojnie, w internecie na pewno jest na to przepis. Pamiętaj, że inni na Ciebie patrzą. Chyba nie chcesz być wytykanym za odmienność. 


Nam młodym wydaje się, że jesteśmy nieśmiertelni. Żadne nasze poczynania na pewno nie odbiją się w przyszłości, która jest tak odległa. Możemy na spokojnie zaczynać od nowa, gdy coś nie idzie. Możemy niszczyć życie innym, gdy nasze się kruszy. Z pewnością siebie spadamy na dno, pewni, że ktoś poda nam rękę. Zarzekali się, iż pomogą, to chyba tak będzie.
Nie mam nic przeciwko radą, jak poukładać sobie skarpety w szafce czy  jakiej muzyki powinniśmy słuchać w zależności od testu osobowości. Jednak nikt nie dał Wam prawa by mieszać się w cudze życie, a tam bardziej by nim kierować. 

Najcudowniejszym darem właśnie jest życie, nie można otrzymać nic lepszego. Wbrew pozorom nie jest ono wieczne. Tak naprawdę masz tylko sekundę by przeżyć je jak najlepiej. Jesteś kreatorem własnego bytu, kowalem swojego losu. Nie przejmuj się krytyką innych, kiedyś będą cie podziwiać, tam z dołu. Masz tylko sekundę by kochać całym serce, tak właśnie tym, które nie raz rozpadał się na milion kawałków. Masz tylko chwilę by śmiać się na cały głos, będzie wiele powodów do smutku, ale nie teraz.  
Zawsze marzyłam by żyć pełnią życia. Ogromną blokadą jest dla mnie nieśmiałość. Walczę z tym od lat i jestem na zwycięskiej pozycji.




moja koszula nie lubi wiatru



17 komentarzy:

  1. Rewelacja!
    Bądźmy sobą. Niby proste słowa, ale jednak prawdziwe. Nie ma na świecie drugiej takiej samej osoby jak my sami. Wielu z nas podąża za moda, i nie ukrywam ja też tak robię, ale nasze zachowanie musi być w 100% nasze. Nie bądźmy inni w szkole, w mieście, bądźmy tacy jak w domu, sam na sam. Powodzenia w walce z nieśmiałością! Ja Ci tylko powiem, że jesteś rewelacyjną osobą, z super pasją. Nie bój się pokazywać tego!

    Zapraszam Cię też do mnie! ---> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda najważniejszym darem jest życie które nie wszyscy doceniają a czasem jest już za późno :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze napisane , zgadzam się z tym .
    Zdjęcia bardzo ładne :)
    Zapraszam :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/maso-z-mango.html

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie do końca nie dociera że kiedyś to wszystko się skończy i to nawet nie za 60 lat, ale może nawet i jutro
    tak na prawdę nigdy nie wiemy, ale nic nie trwa wiecznie
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez monotonię często zapominamy jak bardzo wartościowy jest kazdy dzien. Pozdrawiam, nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapka ! :)

    http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądre słowa! Niby każdy jest inny,a wszyscy chcą się do kogoś upodobnić. Nie są orginalni jak myślą, są kolejną kopią.
    Fajnie piszesz, masz talent! Osoba która tak pisze musiała chyba coś przeżyć. Powodzenia autorko! Trzymam kciuki za pokonanie tej bariery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo ładna czapka. :)

    http://paulinanowaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu trzeba być dobrym dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :) Bardzo mi się podoba twoje spojrzenie na ten temat ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawił mnie wasz blog, ja próbowałam z 1 koleżanką prowadzić i nie wyszło.. WOW

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem nieśmiała, ale już mniej niż kiedyś ;) Świetna czapka!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądry post i śliczne zdjęcia :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń