środa, 16 marca 2016

MODOWE INSPIRACJE Z TUMBLRA

Hej Wam! Witam wszystkich już po raz drugi na tym blogu. W końcu znalazłam chwilę, żeby napisać jakąś notkę, która Was może zainteresuje. Chciałam się zajmować tutaj przemyśleniami bądź makijażem, ale niestety jestem w 3 klasie gimnazjum i egzamin już za miesiąc. Przez wracanie codziennie o 16 bądź później średnio mam czas na jakikolwiek odpoczynek, a co dopiero na podzielenie się z Wami jakimś interesującym tematem. Dlatego pomyślałam, że dzisiaj przygotuję dla Was sklejkę zdjęć z tumblr'a, który od niedawna znowu stał się dla mnie źródłem modowych inspiracji. 
Zdjęcia pochodzą z różnych blogów, możecie zobaczyć na moim tumblrze (link na dole) od kogo najczęściej rebloguję zdjęcia.
Mam nadzieję, że tego typu posty przypadną Wam do gustu. :)












www.askorbinowy.pl
www.trusskawwka.tumblr.com


20 komentarzy:

  1. Mega inspiracje, uwielbiam takie posty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje, też szukam ich właśnie na tumblr :)

    www.daydreamjuice.blogspot.com
    instagram.com/candy.floxx
    facebook.com/lifepersonalblog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe inspiracje, jednak raczej nie w moim stylu.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, uwielbiam tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam inspiracje, sama taki post wczoraj dodałam, wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujaco ! :-)

    Zapraszam do siebie http://paaaatik.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  8. Umieram na czarno biale adidaski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie na 7 zdjęciu <3 Świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeeeny! Ta druga jest megaaa!!! Tylko do tego trzeba mieć figurę :/ I jeszcze ta czapeczka z Adidasa *.* jejku

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie te inspiracje ;) uwielbiam takie ;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne inspiracje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty z inspiracjami :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń