piątek, 19 lutego 2016

Five Souls

Jak miło, że do nas wpadłeś. 
Znajdujesz się właśnie na naszym blogu FIVE SOULS.
Jesteśmy pięcioma blogerkami, które postanowiły razem tworzyć wspólne miejsce w sieci. 
Nie zabraknie u nas mody, książek, zdjęć, przemyśleń, muzyki... i wielu innych.
W naszych głowach mnożą się cały czas pomysły. Mamy nadzieję, że nie zawiedziemy czytelników. Postaramy się nie robić żadnych przerw między postami, żebyście nie stracili do nas zaufania. 
Najbardziej aktywnych czytelników czeka interesująca nagroda, a mianowicie dołączenie do nas.

Cześć! Z tej strony Michalina, w internecie podpisująca się jako kwas askorbinowy. Prowadzę bloga również o podobnej nazwie: www.askorbinowy.pl
Jestem szesnastolatką, która uwielbia pisać, dlatego też założyłam mojego bloga z przemyśleniami. Poza tym interesuję się makijażem, rysowaniem oraz nałogowo czytam książki. Więcej o mnie dowiecie się z napisanych przeze mnie postów i w zakładce z moim imieniem.

Hej! Jestem Martyna,  autorka bloga Not Always Normal.
Mam dopiero czternaście lat, jestem najmłodszą autorką tego bloga. Odkąd pamiętam, uwielbiałam pisać i robić zdjęcia, na początku telefonem. Oprócz tego interesuje mnie głównie siatkówka, taniec, grafika komputerowa i czytanie książek. Lubię też czasem naszkicować coś na kartce. Więcej o mnie możecie dowiedzieć się czytając moje wpisy tutaj, jak i na moim osobistym blogu lub wchodząc w zakładkę ,,Martyna''.

W trzecim akapicie wita się z Wami Kasia z Błękitnego Pamiętnika. Od ponad trzech lat tworzę swoją mikro społeczność. Wkraczając powoli w dorosłe życie staram się hierarchizować wszystko według osobistych priorytetów. Ciężko mi jednoznacznie napisać czym się interesuje. Kocham mojego bloga, bardzo lubię znikać w wyimaginowanym świecie książek oraz mimo nieśmiałości uwielbiam ludzi i ich towarzystwo. Zapraszam do zakładki "Kasia" by dowiedzieć się więcej!

Witam wszystkich! Jestem dziewiętnastoletnią autorką świeżo założonego bloga: crybb-x.blogspot.com.
Wyznaję zasadę: krótko, jasno i na temat. Nie lubię być sztucznie miła, a co za tym idzie mówię zawsze to co myślę. Interesuję się wszystkim po trochu zaczynając od kosmetyków, muzyki, fotografii a kończąc na zwierzętach i podróżowaniu. Po więcej zapraszam do zakładki z moim imieniem "Agnieszka".

Cześć, ja nazywam się Ewelina. Od ponad dwóch lat prowadzę bloga www.mybloggingtravel.pl, dominują tam moje ulubione posty-przemyślenia. Staram się też przekazywać co jest ważne w życiu i jak tego nie zmarnować. Jestem osobą, która stara się cieszyć każdą chwilą. Doceniać je i tworzyć nowe. Więcej o mnie możecie dowiedzieć się z moich postów- na tym blogu jak i na moim własnym oraz w zakładce z moim imieniem.

16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł że połączyłyście się w jeden blog! :)
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz, zaobserwujesz mojego bloga :)
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zapowiada się nowy, ciekawy blog! Oczywiście zaobserwuję, bo jestem ciekawa jak wam to wszystko pójdzie. Nie zapomnijcie wpadać do mnie czasami w wolnym czasie ;) Pozdrawiam i powodzenia <3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/02/16-years-as-one-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, zapowiada się jak najbardziej ciekawie, będę wpadać! A no i, powodzenia w blogowaniu! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że zapowiada sie ciekawie :))
    Aagnesblog.blogspot.com
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na następne posty :)
    www.fflare.blogspot.com <- nowy post, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia . czekam na nastepne notki !

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :) Chętnie bym do Was dołączyła, ale dopiero początkuję z blogowaniem na poważnie i obawiam się że mogłoby mi często brakować czasu.. w każdym razie Powodzenia i Obserwuję!
    Sara z foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada :) Mam zamiar zaglądać tu częściej! Może kiedy udałoby mi się coś dla Was napisać. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę to dziwne, ale w tym samym czasie stworzyłam podobnego bloga - http://otwtw.blogspot.com/ (OTWTW to blog prowadzony przez sześć blogerek, które zostają wybrane na początku miesiąca. Każda ma swój dzień, w którym pisze post o dowolnej tematyce. W niedzielę jest post gościnny innej blogerki. )
    Nie jest to kopia, po prostu czysty przypadek, bo tego bloga założyłam miesiąc temu.
    Życzę Wam powodzienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia! I spodobał mi się Twój blog!
    Zapraszam do mnie. Jest to mój pierwszy post!
    Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł!
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie ciekawie! 5 blogerek 1 blog, bedzie na pewno super dopracowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze przyznać, że jestem ciekawa co wyjdzie z waszych "burz mózgów" wspólnie. Świetny pomysł. paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na takie prowadzenie bloga!
    Na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz :)
    Obserwuje!
    Mam nadzieję, że odwiedzicie mnie jeszcze kiedyś: ughxrebel.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń