wtorek, 23 lutego 2016

new in: Rose Quartz

Cześć! Nazywam się Zosia i możecie mnie znać z bloga zofiakuca.online. Jest on głównie o modzie, dlatego postanowiłam również tutaj coś o niej napisać. :) 

Pod koniec tamtego roku (wrzesień), instytut Pantone zajmujący się identyfikacją kolorów przedstawił nam listę modnych kolorów na ten rok. Aż dziesięć pastelowych odcieni będziemy mogli spotkać na okładkach czasopism, wybiegach oraz ulicach. Jednym z takich kolorów jest Rose Quartz, inaczej nazywany pudrowym różem. Mi on strasznie się spodobał! Choć nie jestem wielką fanką różu, bardzo polubiłam okulary i płaszcze w tym kolorze. A wy co myślicie o tym odcieniu?
P.S. W komentarzach napiszcie co chcielibyście zobaczyć w drugim (ostatnim) poście na tym blogu w moim wykonaniu!

new in: Rose Quartz

2 komentarze:

  1. Mi również się podobają, może w następnym poście pokażesz swoją ulubiona muzykę albo książki? http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że jest tu nieco za jasno, mam problem z odczutaniem tekstu. Ale śliczne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń