piątek, 26 lutego 2016

PAZNOKCIE HYBRYDOWE


Od  jakiegoś czasu zbierałam się na pójście do kosmetyczki na zrobienie hybrydowych paznokci. Minął rok i w końcu to zrobiłam. Nie przypuszczałabym, że tak bardzo mi się to spodoba. 
Lakier hybrydowy był zbawieniem dla moich paznokci. Nigdy nie mogłam dojść do wymarzonego kształtu i równowagi "zdrowotnej". Ciągle mi się rozdwajały, odbarwiały, łamały...
Na szczęście to już koniec.

Aktualnie mam już drugie w życiu hybrydy, na własnych paznokciach. Nigdy jeszcze nie byłam tak szczęśliwa co do wyglądu moich dłoni. 
Pierwsza hybryda miała mleczny kolor, ze względu oczywiście na szkołę. Nie rzucała się tak bardzo w oczy, więc mogłam sobie pozwolić na "trochę" większe odrosty, bo z daleka i tak ich nie widać, a kto się przecież przygląda dokładnie paznokciom. Lakier trzymał mi się miesiąc(!) tylko nie na jednym palcu, którym musiałam gdzieś zahaczyć i niestety, hybryda przeszkadzała mi w normalnym funkcjonowaniu, więc ją zdjęłam, a z nią, oczywiście z moimi zdolnościami, zdjęłam pół paznokcia. 
Aktualnie kształt paznokci mam taki, jaki zawsze chciałam- lekko zaokrąglony. 
Kiedy kosmetyczka zdejmowała mi pierwsze hybrydy byłam zaskoczona stanem moich paznokci. Żaden nie był odbarwiony, rozdwojony i przez cały miesiąc nic mi się nie ułamało. 
Dla mnie jednak hybryda to najlepsza odżywka. 
Jeżeli zastanawiacie się nad ich zrobieniem- polecam. Na pewno nie będziecie żałować.






6 komentarzy:

  1. No bo dobrze nakładana i zdejmowana hybryda nie niszczy paznokci! Musisz miec dobrą kosmetyczke :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkąd pierwszy raz założyłam hybrydy nie mam innych paznokci! To przede wszystkim wygoda- nic nie odpryskuje, nie zdziera się. Ja również bardzo polecam :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :) ja na razie muszę zapuścić choć trochę, żeby zrobić żele i od uczyć się obgryzania paznokci, długa droga przede mną :D

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę śliczne paznokcie! Chętnie skorzystałabym z hybryd ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też byłam mega zadowolona z hybryd ale po ich zdjęciu przeżyłam lekki dramat

    http://franiawilliams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zrobienie hybryd zbieram się od dawna, zwłaszcza że moje paznokcie to istna masakra.. rozdwojone, połamane. Najwyższy czas się na nie wybrać! :)

    http://suz-anne-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń