poniedziałek, 29 lutego 2016

My Head Is a Jungle - Music

Cześć! Nazywam się Zosia i możecie mnie znać z bloga zofiakuca.online. Jest on głównie o modzie, dlatego postanowiłam również tutaj coś o niej wspomnieć. :) 

Dzisiejszy post nie jest o modzie, ale o muzyce! We wcześniejszej notce poprosiłam Was o propozycje na dzisiejszy wpis. Waszym pomysłem były książki oraz moje ulubione piosenki. Wybrałam temat muzyczny, ponieważ każdy z nas słucha czegoś innego i przynajmniej dla mnie jest to ciekawą inspiracją. :) Serdecznie zapraszam do przeczytania!

https://41.media.tumblr.com/34aadf89e0be152d17e47d219f4defae/tumblr_o39eup1xNq1szfebro1_1280.jpg 
 source:tumblr.com

Po roku przerwy znów powróciłam do tworzenia playlist na stronie SoundCloud. Aktualnie jestem z tego bardzo zadowolona! Zawsze wracając ze szkoły słucham wybranych przeze mnie piosenek. Ogółem na stronie znajdziemy wszelkiego rodzaju mix, remixy, covery, mash-upy itp. Oczywiście są też oryginalne piosenki, lecz muszę przyznać, że niektórych utworów strasznie mi tam brakuje. Nie znajdziecie również wszystkich polskich wykonawców, ale serwis jest amerykański, więc nie ma co się dziwić. :D 
Oto playlista, którą przygotowałam na te trzy miesiące. ;)



Teraz mogę Wam poopowiadać o gatunku muzyki, której słucham. Ogółem jest tego kilkaset... Bardzo lubię pop, hip-hop, trap, house, chillout music itp. Takie zestawienie muzyki znajdziecie na kanałach na yt np.: Gaz Music, SoundOfYouNeed, TrapNation. Są to podstawowe kanały, które subskrybuje i często do nich zaglądam. Z wykonawców, czy też autorów i DJ tego rodzaju lubię: Astr, Vanic, Machineheart oraz Flume.

ASTR - Bleeding Love

Vanic x K.Flay - Make Me Fade

Machineheart - Best Thing

Flume - Never Be Like You ft. Kai

Z artystów bardziej Wam bliższych uwielbiam Iggy Azalea, Nicki Minaj oraz Charli XCX. Według mnie ich muzyka nosi w sobie najwięcej pracy i za to je lubię. Oczywiście mam sentyment do takich artystek jak: Britney Spears, czy Shakira, ponieważ kojarzą mi się z moim dzieciństwem. Na pewno zapytacie się czy lubię Justina oraz 1D, a więc Justina nigdy nie lubiłam, ale od jakich 3-4 miesięcy strasznie mi się podoba jego muzyka. Najbardziej polubiłam Sorry oraz Where Are U Now? Co do zespołu One Direction, to są spoko... ( Lepszego zdania spleść nie mogłam. ) Nie no, jak ktoś lubił ich puszczać to nie robiłam buntu, ich piosenki są szybkie, wesołe i to w nich lubię. Ulubione utwory to: Drag Me Down oraz One Way Or Another.  Poniższych piosenek nie trzeba przedstawiać!




Niestety mój udział w Five Souls dobiegł końca. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania dotyczące muzyki oraz innych spraw zapraszam na mojego aska: zofia_k Od niedawna prowadzę również instagrama: zofia.kuca Myślę, że moje posty przypadły Wam do gustu! Do zobaczenia wkrótce!
W komentarz napiszcie czego słuchacie, może i ja znajdę jakieś inspiracje. :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, chociaż nasze gusta muzyczne troszkę się różnią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre piosenki nawet fajne :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń