wtorek, 1 marca 2016

Skąd czerpię inspiracje na wpisy?


     Po tym jak kilka dni temu wybrałam się na zdjęcia postanowiłam ,że napiszę post na Five souls z właśnie tymi zdjęciami. Od tego czasu rozmyślałam o czym napisać post by zdjęcia w miarę pasowały i żeby was zainteresować oraz nie zanudzić. Już miałam brać się za pisanie postu na temat krytyki ale stwierdziłam ,że pisanie o przemyśleniach to nie dla mnie. Zawsze mam tysiące pomysłów na posty, tak było i teraz; gdy przez głowę przemknął mi pomysł by napisać post właśnie o tym co MNIE inspiruje do pisania postów. Jako ,że dawno nie widziałam podobnych postów na innych blogach a  lubię czytać właśnie takie posty postanowiłam ,że właśnie o tym napiszę.

 Tumblr/ We ♥ It/ Pinterest
   
Czasem przeglądając zdjęcia z tych stron mam ochotę od razu zabrać się za napisanie notki na bloga. Tumblr jest moją prawie największą inspiracją ale na inne stronki też bardzo często zaglądam.


Cytaty
Przeglądając internet niekiedy wpadam na jakiś fajny cytat, który świetnie nadaje się na wykorzystanie do posta na bloga. W niektórych postach opieram cały temat notki na danym cytacie, w innych pojawia się on w inspiracjach. Cytaty znajduję przeglądając strony z poprzedniego punktu lub wpisując temat jaki mnie interesuje. 

Magazyny
  Jedynym jaki kupuję regularnie jest Joy, ale kupuję również pojedynczo inne, zależy co mnie zainteresuje. Z takich magazynów można czerpać pomysły głównie na posty modowe ale na zdjęciowe inspiracje i różne inne posty też łatwo znaleźć coś interesującego. Czasem przeglądając właśnie magazyn znajduję jakiś ładny kolor na którego podstawie chcę stworzyć cały post z np. mixem zdjęć. 


Inne strony internetowe
 Oprócz Tumblr'a i wcześniej wymienionych stronek często inspirują mnie inne strony. Np. inne blogi. Od razu sprostuję- nie 'zgapiam'  postów z innych blogów, zazwyczaj mam zupełnie inne poglądy/koncepcje dotyczące postu który zobaczyłam na innym blogu i podobny chcę napisać. 

Sytuacje z życia
 Niekiedy piszę post związany z sytuacją w moim życiu lub życiu innych. Dzięki temu można znaleźć na prawdę wiele tematów na posty. Najczęściej inspirując się codziennym życiem można znaleźć inspiracje na posty z przemyśleniami.

Ludzie
 Ludzie inspirują mnie chyba najbardziej. Nie chodzi tu o ogół, ale o poszczególne osoby które na prawdę mnie inspirują, z których biorę przykład. U mnie są to przede wszystkim poszczególni blogerzy, youtuberzy oraz inni ludzie z pasją.



Autorka zdjęć: Ja
Na zdjęciach: Wiktoria Szczawińska

A was co/kto inspiruje ?

2 komentarze:

  1. Najbardziej mnie inspirują rzeczy podobne do Ciebie tumblr, inne blogi, czasopisma. Piękne zdjęcia http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej inspirujący są ludzie i zdążenia z nimi związane ;) przynajmniej u mnie się to sprawdza ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń